Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2008

ΠΡΟΣΕΧΩΣ: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ!

Όπως μπορείτε να διαβάσετε και στο προφίλ μου, είμαι Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Η/Υ και παρέχω Υπηρεσίες Συντήρησης και Επισκευής Η/Υ. Πολλοί φίλοι και πελάτες με ρωτάνε για αναβάθμιση Η/Υ ή για αγορά νέου Η/Υ και εγώ αναλαμβάνω να τους βρω τις καλύτερες τιμές και συχνά να τα αγοράσω για λογαριασμό τους για να γλυτώσουν το τρέξιμο και το ψάξιμο.
Σκέφτηκα ότι θα ήταν καλύτερα για όλους να ανοίξω το δικό μου κατάστημα Η/Υ και να έχω έτσι τη δυνατότητα για καλύτερη εξυπηρέτηση και ακόμα καλύτερες τιμές. Ξέρω βέβαια ότι ένα κλασσικό κατάστημα έχει πολλές απαιτήσεις και είναι δύσκολο με τόσο ανταγωνισμό. Εγώ όμως αποφάσισα να κάνω ηλεκτρονικό κατάστημα με μικρό στοκ και όλα τα υπόλοιπα προϊόντα κατόπιν παραγγελίας. Έτσι οι απαιτήσεις μειώνονται αισθητά και επικοινωνώντας άμεσα με τους προμηθευτές μπορώ να πετυχαίνω καλές τιμές. Θα έχετε τη δυνατότητα παραγγελιών μέσω της ιστοσελίδας μου (http://www.pc-fix.gr/) και θα λαμβάνετε το προϊόν το συντομότερο δυνατό στο χώρο σας! Το service θα γίνεται από εμένα στο χώρο σας σε λογικές τιμές. Εννοείται βέβαια ότι θα εξακολουθώ να παρέχω τις Υπηρεσίες μου σε όλους ανεξαιρέτως και όχι μόνο σε σας που θα έχετε αγοράσει από το κατάστημά μου. Δεν ακολουθώ τακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού όπως κάνουν γνωστές μεγάλες αλυσίδες! Αναλαμβάνω το service σε κάθε Η/Υ, εκτός κι αν είναι φορητός Η/Υ και πρέπει να αλλάξω συγκεκριμένα εξαρτήματα που δεν έχω και αναγκαστικά θα σας συστήσω να το πάτε στην Αντιπροσωπεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: